Artykuł partnera.

Reklama to dziedzina dynamicznie rozwijająca się. Przejawia się to między innymi w tym, że w konkretnym czasie popularne są różne formy promocji. Od kilku sezonów szczególnym zainteresowaniem cieszy się reklama stałociśnieniowa, głównie z uwagi na to, że za jej pośrednictwem można wpływać na wzrost widoczności własnej marki. Przede wszystkim systemy stałociśnieniowe sprawdzają się w ramach reklamy outdoorowej, natomiast mogą też być interesującym elementem marketingu zewnętrznego.

Reklama stałociśnieniowa – rodzaje a wykorzystanie

W zależności od tego, jaki element zostanie wybrany na reklamę stałociśnieniową, takie też może być wykorzystanie konkretnej konstrukcji.

Bramy gazoszczelne sprawdzą się bardzo dobrze na przykład na eventach sportowych jako oznaczenie „start” i „meta”. Jeżeli więc przedsiębiorca jest sponsorem danego wydarzenia, to umieszczenie logo na takiej bramie okaże się słusznym posunięciem. Spersonalizowane i unikalne formy prezentacji pod taką postacią można też wykorzystać na targach branżowych odbywających się w plenerze. Mogą być ciekawą formą wejścia lub wyjścia na stanowisko firmowe.  Do każdego z zestawów dodawane są akcesoria potrzebne do montażu, a więc złożenie takiej mobilnej bramy nie jest skomplikowane oraz nie pochłania dużo czasu.

Namioty stałociśnieniowe bardzo dobrze sprawdzą się w wyróżnieniu punktu obsługi, zarówno na wydarzeniu odbywającym się w plenerze, jak i wewnątrz budynku. Na takim nośniku reklamowym można umieścić nazwę firmy albo konkretnych produktów. Wykonanie z solidnego poliuretanu i tkaniny poliestrowej stanowi skuteczną barierę przed wpływem negatywnych czynników pogodowych oraz osłania przed szkodami mechanicznymi. Ciekawie prezentują się namioty sinus z oferty https://sklep.grupaluxpol.pl/systemy-stalocisnieniowe/ i na pewno sprawdzą się na plenerowym wydarzeniu. Ich kształt od razu zwróci uwagę uczestników wydarzenia. Zamawiający może też być pewien, że taka reklama stałociśnieniowa odróżni jego markę od konkurencji.

Słup stałociśnieniowy to kolejna propozycja Grupy Luxpol. Organizując event i poszukując pomysłu na to, jak przyciągnąć jak najwięcej odbiorców należy  więc zdecydować się na to rozwiązanie. Słupy gazoszczelne są od razu zauważalne i można na ich powierzchni umieścić logo lub dowolny slogan. Większe rozmiary sprawiają, że potencjalni klienci skupiają wzrok na takim elemencie.

Spersonalizowana reklama stałociśnieniowa

Atrapy o dowolnym kształcie, jak na przykład butelki, czy puszki mogą również być efektywną formą promocji. Taka spersonalizowana reklama stałociśnieniowa z pewnością ubogaci każde wydarzenie albo zwróci uwagę na daną działalność. Stoisko wystawiennicze, na jakim znajdzie się konstrukcja o dowolnym kształcie, na przykład nawiązująca do danej działalności z pewnością jest o wiele atrakcyjniejsze niż stoiska tradycyjne. W ten sposób można z powodzeniem zbudować świadomość marki. Taki typ reklamy jest również bardzo praktyczny, ponieważ nie zniszczy się oraz nie domaga się podłączenia do prądu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.